Polska marka streetwearowa MISBHV została nowym „Przyjacielem UNICEF”. Łącząc siły z największą organizacją humanitarną działającą na rzecz dzieci, będzie nieść wsparcie najmłodszym z najuboższych krajów świata.

Cieszymy się, że do grona „Przyjaciół UNICEF” dołączyła młoda, polska firma odnosząca sukcesy na rynku międzynarodowym. Dzięki wsparciu firm takich jak MISBHV możemy zmienić życie dzieci i dać im szansę na lepszą przyszłość, powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.
2020 to rok nowej solidarności – który przypomniał nam o wadze wartości takich jak empatia, współczucie i bliskość. Dziękujemy UNICEF za niestrudzoną pracę na rzecz naszej wspólnej przyszłości, powiedziała Natalia Maczek, Założycielka i Właścicielka marki MISBHV.
Zaangażowanie biznesu odgrywa kluczową rolę w poprawie jakości życia dzieci na świecie. Dziś co czwarte dziecko na świecie żyje w kraju dotkniętym kryzysem humanitarnym. Nie mają one możliwości rozwinięcia w pełni swojego potencjału. Dzieje się tak z wielu powodów: z braku pożywienia, dostępu do wody pitnej i urządzeń sanitarnych czy z braku dostępu do odpowiedniej edukacji.
Każda marka i każdy przedsiębiorca, tak jak MISBHV, może wpływać na codzienne życie dzieci. Firmy, wspierając finansowo UNICEF mają pewność, że ich pomoc dotrze tam, gdzie jest najbardziej potrzebna. Jedną z form zaangażowania jest właśnie przystąpienie do programu „Przyjaciel UNICEF”. To program skierowany do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest to szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, niosącą dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na temat programu na stronie unicef.pl/biznes.
———
Autorem i dostawcą informacji jest
UNICEF