#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.

Świętowanie Jabłonek nie obejdzie się bez dźwięków najlepszej muzyki. W ramach tegorocznej odsłony festiwalu powstał dedykowany Jabłonkowym swawolom wyjątkowy cover. Piosenkę zespołu Maanam „Kocham cię, kochanie moje” wykonali The Dumplings. Tajemnicza i ekscytująca wersja znanego utworu zaprasza do jabłkowego sadu pełnego sekretów, niespodzianek i dojrzałych wrześniową porą najlepszych w świecie jabłek.
– Do naszego projektu zaprosiliśmy wielu wybitnych twórców, wśród nich znalazł się zespół The Dumplings ze swoją aranżacją utworu Maanam. Cover w doskonały sposób – niezwykle tęskny i słowiański – ilustruje legendę trzech sióstr Jabłonek, które tańcząc i spacerując, po sadzie całują i przytulają jabłka, dzięki czemu stają się one wyjątkowo smaczne, słodkie i czerwone. Jestem przekonana, że słuchaczom spodoba się ta nowa, liryczna interpretacja hitu znanego im z lat 80 – mówi Danuta Nierada, dyrektor Kreatywna Fundacji State of Poland.
Reżyseria: Marcin Filipek
Zdjęcia: Michał Dąbal
Muzyka: Marek Norbert Jackowski
Tekst: Olga Jackowska
Aranżacja muzyczna: The Dumplings
Dyrektor Kreatywny: Danuta Nierada / State of Poland
Kreacja: Mateusz Goliński, Danuta Nierada, Jakub Warzecha
Media: Marta Zarosa
Produkcja: Tomek Gaj / Workshop Production, Jakub Mączka
Produkcja i superwizja muzyczna: CORD Warsaw
Choreografia: Tomasz Fabiański
Scenografia: Robert Dąbrowski
Kostiumy: Malwina Wędzikowska
Projekt Fundacji State of Poland
———
Autorem i dostawcą informacji jest
Agencja Informacyjna InfoWire