Biznes

Avaya pomaga firmom wchodzić w nową normalność

Firma Avaya udostępniła organizacjom, które do tej pory były skoncentrowane na działaniach bieżących, związanych z trudnościami spowodowanymi pandemią koronawirusa, program Avaya Business Continuity Conversation, który pozwala ocenić skuteczność kroków podjętych podczas kryzysu spowodowanego przez COVID-19 oraz zaplanować dalsze kroki rozwoju infrastruktury.

Łukasz Kulig, dyrektor zarządzający Avaya Polska – fot. Solskipr / Newseria
Program konsultacji pomaga przedsiębiorstwom planować rozwój w okresie po pandemii. Dzięki temu firmy mogą ocenić, jak najlepiej wykorzystać dotychczas poniesione inwestycje w wyposażenie techniczne, ocenić potrzebne im nowe funkcjonalności oraz zaplanować inwestycje w najważniejsze obszary infrastruktury.

Pandemia COVID-19 bardzo mocno uderzyła w wiele przedsiębiorstw, ale też pomogła im zobaczyć na własne oczy, jak stosowanie nowoczesnych technologii pozwala usprawnić ich funkcjonowanie. Dlatego Avaya chce wspierać organizacje wchodzące w „nową normalność” i pomagać im nie tylko wrócić do normalnej pracy, ale przede wszystkim – przygotować je na nadchodzącą przyszłość – powiedział Łukasz Kulig, dyrektor zarządzający Avaya Polska.

Proces Avaya Business Continuity Conversation jest podzielony na kilka etapów mających na celu kolejno:
– ocenę istniejącego środowiska technicznego,
– zrozumienie krytycznych aplikacji oraz związanych z nimi kluczowych mierników sukcesu,
– wskazanie, jak najlepiej wykorzystać już posiadane zasoby,
– wskazanie nowych funkcjonalności potrzebnych w firmie,
– zaplanowanie sposobu i terminów wdrożenia najważniejszych rozwiązań.

Realizacją programu Avaya Business Continuity Conversation kierują dyrektorzy ds. rozwiązań dla klientów. Ma on pomóc organizacjom stawić czoła kluczowym wyzwaniom pojawiającym się w fazie wychodzenia z kryzysu, jak zarządzanie wzrastającą liczbą zapytań, utrzymywanie proaktywnego kontaktu i relacji z klientami, wybór najlepszych procedur w pracy zdalnej, przenoszenie agentów telecentrum do lokalizacji zdalnych lub pracy z domu oraz zapewnić odporność, bezpieczeństwo i skalowalność infrastruktury teleinformatycznej w warunkach powszechnej pracy zdalnej.

Firma Avaya

Markę firm buduje się w oparciu o doświadczenia klientów, a każdego dnia miliony tych doświadczeń są tworzone poprzez rozwiązania Avaya. Od ponad stu lat wspieramy przedsiębiorstwa z całego świata, budując inteligentne systemy do komunikacji zarówno z klientami jak i pracownikami firm. Avaya tworzy otwarte, konwergentne i innowacyjne rozwiązania, pozwalające wzbogacić i uprościć komunikację oraz współpracę – w chmurze, w środowisku klienta, czy w modelu hybrydowym. Z pasji do innowacji i partnerstwa nieustannie patrzymy w przyszłość, wspierając przedsiębiorstwa
w rozwijaniu biznesu. Dostarczamy Doświadczenia, które mają Znaczenie.

———

Autorem i dostawcą informacji jest
Agencja Informacyjna Newseria

Inne z tej kategorii

MetLife w Polsce inwestuje w znaczące uproszczenia dla klientów

Redakcja

Pilotażowy projekt w Wiedniu – kubki do kawy wielokrotnego użytku

Redakcja

UOKiK: Kaufland – Tesco: cztery decyzje

Redakcja

MPiT: w ciągu blisko 4 lat rząd Zjednoczonej Prawicy wprowadził setki zmian korzystnych dla biznesu

Redakcja

Unijne dotacje na kogenerację – kolejne 90 mln zł do wzięcia!

Redakcja

Shiseido i Tory Burch ogłaszają zawarcie długoterminowej umowy partnerskiej w obszarze produktów kosmetycznych

Redakcja
Gazeta Jutro