Biznes

Polskie rowery podbijają Europę!

TrybEco, polski producent rowerów, skuterów i hulajnóg elektrycznych, otwiera salony franczyzowe w Irlandii i Szwajcarii.

Polskie rowery popularne w Europie? – fot. TrybEco

Zainteresowanie produktami firmy na zagranicznych rynkach potwierdza ich wysoką jakość. Jednoślady idealnie wpisują się także w trend „smart city”. Dzięki nim przemieszanie się po dużych i zatłoczonych miastach jest szybkie i przede wszystkim ekologiczne. Obecnie spółka posiada kilkadziesiąt punktów sprzedażowo-serwisowych w całej Polsce.

Kraje Europy Zachodniej, to naturalny kierunek naszej ekspansji, ze względu na dużą świadomość ekologiczną oraz aktywność społeczeństwa. Obecnie jesteśmy w trakcie uruchamiania współprac na terenie Niemiec, Holandii czy Słowacji oraz Irlandii i Szwajcarii, poprzez nowe salony franczyzowe. W planach marki mamy dalszą ekspansję na inne rynki zagraniczne takie jak Włochy czy Francja, mówi Tomasz Przygucki, Prezes TrybEco.

Dynamiczny rozwój sieci sprzedaży

Popyt na pojazdy elektryczne jest obecnie bardzo duży. Wynika to m.in. z rosnącej świadomości społecznej na temat ochrony środowiska. Dla podejmowania decyzji zakupowych, nie bez znaczenia pozostaje możliwość korzystania z wielu ulg i udogodnień oferowanych posiadaczom pojazdów ekologicznych. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na te produkty, wiele osób dostrzega szanse biznesowe związane ze sprzedażą jednośladów elektrycznym.

Współpraca franczyzowa z podmiotami zagranicznymi to kolejny krok w rozwoju sieci sprzedaży TrybEco oraz potwierdzenie wysokiej jakości oferowanych przez markę produktów. Na Zachodzie elektromobilność rozwinięta jest lepiej niż w Polsce, stąd wysokie oczekiwania Klientów korzystających z ekologicznych rozwiązań transportowych. Jestem przekonany, że TrybEco sprosta najwyższym wymaganiom osób, które zdecydują się na zakup naszych pojazdów, dodaje Tomasz Przygucki.

Szybki i tani transport

Warto wiedzieć, że rowery elektryczne TrybEco mogą przejechać nawet 120 km na jednym ładowaniu, a skutery – w zależności od pakietu baterii – od 50 do 150 km. Samo ładowanie trwa zaledwie kilka godzin, dzięki czemu pojazd będzie zawsze w gotowości. Koszt przejechania 100 km skuterem elektrycznym to ok. 2 zł.Posiadacze elektryków mogą także użytkować buspasy oraz korzystać z wyłączonych dla pojazdów spalinowych ulic. Wszystko to składa się realne korzyści dla użytkowników.

———

Autorem i dostawcą informacji jest
Agencja Informacyjna Newseria

Inne z tej kategorii

Koronawirus nie zahamował kobiet

Redakcja

Rusza Startup Weekend Kraków 2020!

Redakcja

Branża farmaceutyczna i handlowa liderami wydatków na reklamę.

W ubiegłym roku przeznaczyły na nią po 4 mld zł!

M Lebiest

Covid-19: Zmiany na polskim i światowych rynkach pracy

Redakcja

Cyfryzacja firmy zaczyna się w głowach pracowników

Redakcja

Ceny mieszkań będą nadal rosły…

Redakcja
Gazeta Jutro