Dietetyka

Zielone herbaty Oi Ocha firmy ITO EN wkrótce dostępne w Walmarcie

ITO EN, światowy lider w zakresie produkcji zielonej herbaty i innowacyjnych zdrowych napojów, ogłosił dzisiaj, że gotowe do spożycia zielone herbaty marki Oi Ocha będą wkrótce dostępne w sklepach Walmart w całych Stanach Zjednoczonych.

Japońska zielona herbata podbija Amerykę – fot. PAP
Mające pojawić się w sklepach w październiku br. dwa smaki bez dodatku cukru – zielona herbata Oi Ocha premium firmy ITO EN, jedna z najlepiej sprzedających się marek w Japonii, oraz zielona herbata jaśminowa, popularna zielona herbata zawdzięczająca swój aromat kwiatom jaśminu. Wielokrotnie nagradzane herbaty ITO EN, cenione za naturalny, łagodny i szlachetny smak, parzone autorską metodą opracowaną przez ITO EN z wykorzystaniem całych liści herbaty bez sztucznych dodatków, aromatów, barwników, proszków czy koncentratów. Prawdziwe, orzeźwiające herbaty posiadające certyfikat „produkt wolny od GMO” zawierają naturalne przeciwutleniacze katechinowe, naturalną witaminę C (kwas askorbinowy) i zero kalorii. Herbaty sprzedawane są w nadające się do recyklingu wygodne butelki PET o pojemności 16,9 fl. oz (ok. 0,5 l).

W sytuacji rosnącej liczby konsumentów poszukujących naturalnych i zdrowych napojów bardzo się cieszymy, że herbaty Ito En znajdą się w sklepach sieci Walmart w całym kraju – powiedział Jim Hoagland, dyrektor ds. operacyjnych ITO EN (North America) INC. – Dzięki temu, że Walmart wychodzi naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu konsumentów autentycznymi i zdrowymi produktami wysokiej jakości, jesteśmy przekonani, że nasze naturalne zielone herbaty bez dodatku cukru doskonale sprawdzą się w sieci Walmart i będą cieszyć się uznaniem jej klientów”.

Marka Oi Ocha odnotowała gwałtowny wzrost na rynku USA w związku z rosnącym zapotrzebowaniem konsumentów na autentyczne i zdrowsze napoje na rynkach delikatesowych i głównych oraz usług gastronomicznych. Współpraca z Walmartem nie tylko zwiększy świadomość marki ITO EN wśród konsumentów i poszerzy dystrybucję jej produktów, ale również zapewni dostęp do zdrowszych napojów dla konsumentów. Przy rosnącej popularności zielonej herbaty związanej z jej właściwościami zdrowotnymi i napojów bez dodatku cukru niesłodzone herbaty Oi Ocha stanowią idealne uzupełnienie codziennej diety.

Firma ITO EN jest szczególnie znana ze swojego zaangażowania w rozwój wiedzy fachowej i zrównoważonych praktyk w zakresie produkcji herbaty, co znajduje odzwierciedlenie we wszystkich odznaczanych licznymi nagrodami markach firmy. Firma, mająca ponad 50-letnie doświadczenie w produkcji herbaty, stawia na autentyczność i zachowanie dziedzictwa kulturalnego przy jednoczesnym wprowadzaniu innowacji na skalę światową w zakresie wytwarzania herbaty i napojów.

Firma ITO EN znalazła się na zaszczytnym 18. miejscu w stworzonym przez magazyn Fortune rankingu 50 najlepszych firm, które wywarły ważny wpływ na społeczeństwo i środowisko za sprawą swojej strategii osiągania zysku i prowadzonych działań. Ponadto firma została odznaczona nagrodą za zrównoważony rozwój za swój program recyklingu zużytych liści herbaty, tworząc innowacyjne produktu z przyjaznej dla środowiska syntetycznej żywicy wytworzonej z takich liści.

———

Artykuł udostępniony dzięki współpracy z PAP

Inne z tej kategorii

Ponad 290 tysięcy uczniów wie, jak ważne jest jedzenie śniadania – nie tylko od święta!

Redakcja

Sencha, Matcha i Gunpowder, czyli trzy wyśmienite gatunki zielonej herbaty!

A Jagła

Serniczki Oreo

Oliwia Gucwa

„Słodka równowaga”, czyli wiosenna dieta bez wyrzeczeń

Redakcja

Tłuszcze trans – już nie w margarynach? Sprawdzamy!

Redakcja

We wszystkich kolorach tęczy

~ Barwa warzyw i owoców a ich właściwości

O Marczuk
Gazeta Jutro