Biznes Gospodarka i Ekonomia

Haier trafia na listę 100 najbardziej wartościowych globalnych marek BrandZ

Firma Haier znalazła się wśród czołowych 100 najbardziej wartościowych globalnych marek za rok 2019 według BrandZ™. Jest to jeden z najbardziej prestiżowych rankingów przedsiębiorstw na świecie opublikowany we wtorek w Nowym Jorku wspólnie przez WPP i Kantar Millward Brown.

Wystawa Haier COSMOPlat podczas targów w Hannoverze – fot. PR Newswire

Firma trafiła na listę po raz pierwszy dzięki innowacjom w modelu biznesowym. Marka Haier znalazła się w zupełnie nowej kategorii rankingu marek ekosystemów internetu rzeczy (IoT), co jest ważnym sygnałem w zakresie strategii marki w epoce IoT. Marka Haier, która już od dziesięciu lat znana jest na całym świecie jako najwyższej klasy producent sprzętów gospodarstwa domowego, jest od teraz także rozpoznawana jako ważna marka ekosystemu IoT i jako pierwsza znalazła się w tej kategorii rankingu.

Firma opracowała unikalny model doświadczenia ekosystemu przez zapewnienie połączonych urządzeń i dostosowanych inteligentnych domów. Model nie tylko pozwala na rozbudowę ekosystemu domu inteligentnego, ale także przyjmuje pionierską rolę w wyznaczaniu międzynarodowych standardów.

Rozwiązania internetu rzeczy i internetu odzieży firmy Haier zajmują czołowe pozycje w wyznaczaniu międzynarodowych standardów internetu rzeczy, tym samym wytyczając ścieżkę pełnego wdrożenia ekosystemu IoT pod względem technologii i standardów.

COSMOPlat, przemysłowa platforma sieciowa firmy Haier, jest platformą podstawową marki ekosystemu. Platforma pozwala na szerzenie modelu dostosowywania na dużą skalę. Model ten skupia się na doświadczeniach użytkownika i tworzeniu otwartej, interaktywnej, wielostronnej platformy współtworzenia i dzielenia się, w miejsce prostego zastępowania ludzi robotami lub połączeniami sprzętowymi czy ułatwiania przeprowadzania transakcji.

Jak do tej pory platforma umożliwiła rozwój 15 nowych ekosystemów. Została rozpowszechniona w 11 terytoriach i 20 krajach, tym samym pozwalając na rozbudowę ekosystemu dla klientów na całym świecie w sektorach takich jak między innymi odzież, żywność, zakwaterowanie, podróże, zdrowie, dobre samopoczucie, medycyna i edukacja.

Model zarządzania marką ekosystemu firmy Haier pod nazwą Rendanheyi podkreśla fakt, że każda osoba i każdy interesariusz w ekosystemie Haier jest jego węzłem. Podejście to zostało z powodzeniem wdrożone w działach sprzętu domowego GE w USA, w Fisher & Paykel z Nowej Zelandii, Sanyo z Japonii, Candy z Włoch i w innych międzynarodowych markach nabytych przez Haier i tworzących większy ekosystem marek międzynarodowych.

Źródło: Haier

———

Artykuł udostępniony dzięki współpracy z PAP

Inne z tej kategorii

Terminal LNG w Świnoujściu z dofinansowaniem z Funduszy Europejskich

Redakcja

9 na 10 Polaków docenia wagę dziedzictwa kulturowego

Doceniają je także banki

Redakcja

Księgowym niestraszna e-rachunkowość czy roboty ze sztuczną inteligencją

Redakcja

Ceny mieszkań będą nadal rosły…

Redakcja

Tegoroczny sylwester będzie raczej oszczędny

Na huczne imprezy i wyjazdy decyduje się niewielu Polaków

M Lebiest

Spadły wpływy z tytułu mandatów

Redakcja
Gazeta Jutro