Historia pewnej piosenki Muzyka

Życie na bogato. Clementino wraca z nowym hitem

Pewne marzenia ludzkości są niezmienne. Niezależnie od tego, gdzie mieszkamy, jak żyjemy, bajka o bogactwie zawsze będzie czymś, co wprawi myśli w “kolorowy” nastrój. Kto bowiem powie, że choć przez moment nie lubi fantazjować?

Fabri Fibra (lewo), Clementino (prawo) – fot. kadr z teledysku, youtube

Nowy muzyczny twór Clementino – Chi Vuole Essere Milionario (pol: Kto Chce Zostać Milionerem) pod płaszczykiem luźnej linii melodycznej i niezwykle prostego w przekazie teledysku brawurowo zabiera głos w debacie na temat tego, co by było, gdyby nagle nieoczekiwanie spadłby nam z nieba milion. Bez podatków, na czysto, w wersji netto. Jakiego życia moglibyśmy oczekiwać? Ot, wizja artysty dość karykaturalnie biegnie ku posiadaniu dzieł sztuki (Mona Lisa) czy ekscentrycznych akcesoriów – toaleta ze srebra to tak zwany “must have” (niezbędnik). Wszystko oczywiście w odpowiedniej wielkości willi. O skromności nie ma słowa, bo i gdzie jej szukać? Na pokładzie prywatnego odrzutowca czy na plażach Malediwów? Duża gotówka ma dać lepsze życie, ma poprawić pozycję społeczną. Szczególnie jeśli się jest mieszkańcem Południa (Włoch).

Utwór powstał przy wymiernym udziale Fabri Fibra, który w rzeczonej piosence interpretuje finalną zwrotkę. W niej także znajdziemy dość przewrotną konkluzję, która wcale nie musi się wszystkim podobać – milion, nawet na czysto, wcale nie musi uszczęśliwić, wcale nie musi zmienić życia na lepsze. Może odmienić je również na gorsze. No tak, ale to już taka tradycyjna łyżka dziegciu w całkiem słodkim i lekkim muzycznym tworze, ubarwionym kolorowym klipem ze ślicznymi dziewczętami w bikini.

Clementino Fabri Fibra, Cover singla Chi vuole essere milionario – fot. materiały prasowe.

Jak dotąd trwający lekko ponad 3,5 minuty klip obejrzało 990 tysięcy widzów na popularnym serwisie YuoTube. Biorąc pod uwagę czas wydania piosenki i jej zwiewność, można zakładać, że przynajmniej przez pierwszą połowę wakacji może okazać się plażowym hitem.

Kompozycja jest trzecim singlem z płyty Tarantelle, która do sklepów trafiła 3 maja.

Inne z tej kategorii

7. raz Impact Festivalu!

A Szachowska

Metalheads, wznieście swe rogi ku górze!

Relacja z koncertu Arch Enemy w krakowskim klubie Studio

A Szachowska

Serata Finale – Festival Sanremo 19′

Pełny zapis wydarzenia [Video]

M Lebiest

“Numb” przesłuchane już miliard razy!

B Kuras

25 lat Pol’and’Rock Festival. Kto zagra?

A Szachowska

Pure metal prosto z Pensylwanii!

A Szachowska
Gazeta Jutro